- Kezdőlap
- Megoldásaink
- Kiszervezett contact center
Kiszervezett contact center
A képesség, hogy jövedelmezően növelje ügyfélkörét az első lépés a sikeres üzlet kialakításában. Jelentősen növelheti
cégének hatékonyságát, ha saját, vállalaton belüli Contact Center működtetése helyett — vagy mellett — igénybe veszi a Photel
outsourcing szolgáltatását.
Az outsourcing szolgáltatás azért előnyös az Ön cégének, mert:
- Egy nagy (akár több száz fős) call center kialakítása és működtetése lényegesen gazdaságosabb, mint egy kis, helyi
szervezetben
- Ha outsourcing megoldást alkalmaz, kiküszöbölheti azt a problémát, hogy csúcsidőben nem tudja fogadni a hívások egy részét.
A Photel nagy létszámú call centere sokkal rugalmasabban tud reagálni a hívások mennyiségének ingadozásaira, mint bármelyik
kisebb, helyi szervezet.
- Az outsourcing — elsősorban nagyobb hatékonyságának köszönhetően — jóval olcsóbb, mint a saját call center működtetése,
mivel nincs befektetési költség, a folyamatosan fejlődő, naprakész szolgáltatás csak működési költséget jelent cége számára
- A dolgozók foglalkoztatásával kapcsolatos adminisztráció és felelősség nem az ön cégét terheli, vagyis munkaadói
kötelezettségek nélkül veheti igénybe a legjobb munkatársakat. S ami a legfontosabb: a rugalmasabb, hatékonyabb, profibb call
center nagyobb ügyfél elégedettséget eredményez, melynek pozitív hatása van a bevételeire.
Próbálja ki a Photel szolgáltatását!
Növelje saját hatékonyságát optimális staffing kialakításával — feladatai ellátásához szükség szerint vegye igénybe a Photel
munkatársait is!
Bízzon meg bennünket egy Ön által választott call center funkció ellátásával!
Tegye át hozzánk az Önökhöz beérkező hívások egy részét!
Teszteljen bennünket — és mi bizonyítani fogunk!